به‌ زودی بخشنامه‌ای برای رفع ابهامات دانشگاه آزاد صادر می‌شود
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ، در خصوص موضوع بخشنامه اخیر دانشگاه آزاد، رئیس این دانشگاه به کمیسیون آموزش دعوت شد و توانست با توضیحاتی که ارائه می‌کند مجلس را قانع کند.

به گزارش تابان تربت، ابوالقاسم خسروی اظهار داشت: آقای میرزاده در توضیحات خود عنوان کرده‌ که هدف ما جلوگیری از امر به معروف و نهی از منکر نبوده است، بلکه ما معتقد هستیم که با روش‌های فرهنگی باید با بی‌حجابی در دانشگاه مقابله شودhttp://khosravisahlabadi.com/wp-content/uploads/269637_5292.jpg.

خسروی اضافه کرد: رئیس دانشگاه آزاد تأکید کرده‌ که بحث حجاب در دانشگاه باید با روش‌های موثر صورت گیرد، و تذکرات افراد نگهبان به دانشجویان به علت عدم آگاهی و اینکه نگهبانان آموزش‌های لازم را ندیده‌اند اثرات سوء به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: استناد آقای میرزاده بهبود وضع حجاب و عفاف در دانشگاه بوده است و ایشان قصد جلوگیری از امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه را نداشته‌است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای کمیسیون آموزش نسبت به نیات آقای میرزاده ابهاماتی داشتند، خاطرنشان کرد: قرار بر این شده است ریاست دانشگاه آزاد بخشنامه دیگری صادر کند تا ابهامات برطرف شود و در آن کاملا مشخص شود که قصد ایشان آزاد گذاشتن افراد بی‌حجاب در دانشگاه نبوده است.

وی در خصوص استیضاح وزیر علوم عنوان داشت:  برخی استیضاح‌کنندگان به دادن مهلت یک‌ ماهه به وزیر علوم اعتراض کرده‌اند که به علت این اعتراض فردا امکان استیضاح وزیر علوم وجود دارد.

خسروی گفت:استیضاح وزیر علوم روز یک‌شنبه اعلام وصول نشد و قرار شد با برگزاری جلسه بین نمایندگان و وزیر علوم اختلافات حل شود.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که نمایندگان با وزیر علوم داشتند قرار شد به وی یک ماه مهلت داده شود، اما تعدادی از نمایندگانی که در جلسه حاضر نبودند اعتراض کردند که ما از استیضاح‌کنندگان بودیم که در این جلسه شرکت نکرده‌ایم و این جلسه باید دوباره برگزار شود.

خسروی افزود: امروز هم جلسه‌ای بین استیضاح‌کنندگان برگزار شد و بحث این بود که استیضاح وزیر علوم فردا وصول شود و یا اینکه همان یک‌ ماه به وی فرصت داده شود.

وضعیت ۷۷ دانشجوی دانشگاه امام رضا (ع) فردا در مجلس پیگیری می‌شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص وضعیت ۷۷ دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه امام رضا (ع) یادآور شد: وضعیت این دانشجویان فردا در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود.

گفتنی است پیش از این ریاست دانشگاه امام رضا (ع) در اظهارات خود ورود دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) را غیر قانونی خوانده بود که با اعتراض شدید دانشجویان مواجه شد.





تاریخ: چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 383
بازدید کل : 110122
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت